توصيه اي از يك زاهد
|
زاهدی گوید: جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد . اول مرد فاسدی از کنار من گذشت و من گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد . او گفت ای شیخ خدا میداند که فردا حال ما چه خواهد بود!
|
|
زاهدی گوید: جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد . اول مرد فاسدی از کنار من گذشت و من گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد . او گفت ای شیخ خدا میداند که فردا حال ما چه خواهد بود!
|
« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش هشتم»

برای مطالعه و دانلود رایگان فایل پي دي اف آن به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...
دانلود مجموعه کامل صوتی تحلیل سریال های هالیوود دکتر عباسی

هالیوود بعد از سینما به سریال سازی استراتژیک روی آورده است.سریال هایی همچون لاست ،24،فرار از زندان،جریکو و… سریال هائی هستند که تلویزیون استراتژیک را تشکیل می دهند.حسن عباسی در سلسه جلسات چهارشنبه های فرهنگسرای ارسباران با عنوان «نقد و تحلیل بر فیلم ها و سریال های هالیوودی» به بررسی مولفه ها،ساختار و زوایای پنهان این سریال ها می پردازد.
فایل صوتی هرکدام از جلسات را در ادامه مطلب دانلود کنید

به مناسبت ولادت امام رضا (ع) گروه مطالعاتی مباهله ، برای اولین بار به مدت یک هفته کتاب شجره ملعونه را در اختیار علاقه مندان به مباحث: کابالایسم، فراماسونری، شیطان پرستی و…. بر روی شبکه بصورت رایگان قرار داده است
می توانید این کتاب 75 صفحه ای را از لینک پایین دریافت کنید
حجم فایل : PDF : 80 MB
ظهورها ( آخر الزمان ) The Arrivals

این هم توضیحاتی درباره این مجموعه مستند که در اکثر وبگاه ها قرار داره :
می خواهیم شما را به به دیدن یکی از مهمترین، قویترین و تأثیرگذارترین مستندهای روی اینترنت دعوت کنیم. این سریال مختص گروه خاصی از انسانها با نژاد و یا دین خاصی نیست بلکه همه انسان های آزادی خواه بایستی این سریال را تماشا کنند.
مستند سریالی “ظهور”، مستندی است قوی راجع به ایلومیناتی، فراماسونری و حکومت جهانی شیطانی آنها که توسط مسلمانان اروپا ساخته شده است.
در این مستند تلاش شده است که به پرسشهایی نظیرسوالهای زیر پاسخ داده شود:
- چرا مسائل جهان امروز، به صورت کنونی است؟
- چرا این همه برجهای هرمی و برجهای دوقلو در اطراف ما ساخته می شود؟
- چه کسانی جهان را کنترل می کنند؟
- پشت پرده فیلمها و کارتون های سینمایی چیست؟
- پشت پرده موسیقی ها چیست؟
- چرا سلطه گران جهانی به دنبال احیای معبد سلیمان هستند؟
- چرا این همه خشونت و کشتار در اطراف جهان وجود دارد؟
- چه ارتباطی بین فرعون امروزی و “نظم نوین جهانی” وجود دارد؟
- چه وجه اشتراکی بین جورج بوش، اباما و ملکه انگلیس وجود دارد؟
- چرا شیطان پرستی امروز توسط سران کشورهای استعمارگر و صهیونیست پشتیبانی می شود؟
- مقصود واقعی اشیاء پرنده ناشناخته (UFO) چیست؟
- هدف واقعی فروپاشی اقتصادی در جهان چیست؟
- دجال (ضد امام مهدی، عجل الله تعالی فرجه، و ضد مسیح، علیه السلام) کیست و هدف او و ابزارهای رسیدن به آن هدف چیست؟
اینها سوالاتی هستند که در این سریال مستند به آنها پاسخ داده می شود.
هدف این سریال، افشای طبقه ممتاز (Elite)، خاندانهای سلطنتی در اروپا، زرسالار و جهان خواهان است که تمامی جنبه های زندگی بشریت را کنترل و برنامه ریزی می کنند.
بارها و بارها سایت تولید کننده این سریال (www.wakeupproject.com)، مورد حمله واقع شده و سایت از سرویس دهی خارج شده است.
در هر حال، ما این سریال را به صورت کامل با کیفیت خوب و با فرمت Divx در اختیار شما قرار داده ایم.
تهیه کنندگان این سریال، بارها گفته اند که هدف، شستشوی مغزی بینندگان و یا تحمیل عقاید و یا ایجاد ترس عمومی نیست و از همه کسانیکه این مستند را تماشا می کنند می خواهیم تا خودشان به تحقیق راجع به موضوع های ارائه شده در این مستند بپردازند تا به میزان واقعیت مسائل مطرح شده پی ببرند.
مهمترین سخن ما “بیداری” و “آگاهی” است. همه ما بایستی نسبت به حوادثی که در جهان اطراف ما اتفاق می افتند، بیدار و آگاه باشیم تا بتوانیم جهت آماده سازی و تربیت نسل هایی که در آینده میزبان و همراه امام مهدی (عج) خواهند بود، خدمت کوچکی کرده باشیم.
در پایان از گروه بیداری اندیشه که تلاش بسیار زیادی را در زمینه ترجمه و زیرنویس این سریال انجام داده اند، تشکر میکنیم.
اطلاعات سریال:
تعداد قسمت ها: ۵۲
زمان هر قسمت: حدود ۱۰ دقیقه
تهیه کنندگان: Noreagaa & Achernah
کیفیت: Divx 640 * 480
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
ترجمه زیرنویس: گروه بیداری اندیشه
حالا جهت دانلود این سریال ۵۲ قسمتی
که در دید شما نسبت به این جهان تحولاتی رو ایجاد میکنه
به ادامه مراجعه فرمایید ...
"خوش آمديد" /موسيقي حزب الله به مناسبت ورود احمدي نژاد به لبنان

گروه سرود حزب الله موسيقي را به دو زبان فارسي و عربي به مناسبت ورود احمدي نژاد به لبنان آماده كرده است كه بسيار مورد استقبال قرار گرفته است
نام اين ترانه "خوش آمديد"است كه در ادامه مي توانيد آن را دانلود كرده يا گوش دهيد
کلیپ صوتی کم حجم را از اینجا
دانلود کنید
و در ادامه با فرمتهای مختلف تصویری
کیفیت کم 1.09 مگا بایت
کیفیت بالا 26 مگا بایت:
اینم یه صوتیه دیگه از این کلیپ
کیفیت کم 312 کیلو بایت:
کیفیت بالا 3.5 مگابایت:
دانلود
التماس دعا
وقتی حجاب جهانی می شود اما در کشور ایران ... که شهدای حجاب
دارد به حجاب بی حرمتی میشود!
از همه مخاطبین این وبلاگ شرمنده ام که چنین عکسهایی را در وبلاگ قرار
میدهم تا آنها ببینند ...
هدف فقط اطلاع است ...
به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
فرد لخت شده در برابر اوباما جایزه گرفت +عکس
به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ماجرای جدیدی از روباه و کلاغ
![]()
قلمی از قلمدان قاضی افتاد
شخصی که آنجا حضور داشت گفت : جناب قاضی کلنگ خود را بردارید
قاضی خشمگین پاسخ داد: مردک این قلم است نه کلنگ
تو هنوز کلنگ و قلم را از هم باز نشناسی؟
مرد گفت :
هر چه هست باشد، تو خانه مرا با آن ویران کردی (عبید زاکانی)
(وقتی فتنه سبز رسوا تر می شود)

اندکی پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران مبنی بر حاکمیت صلح در منطقه و پایان تجاوز نیروهای بعثی، گروهک مزدور و ستون پنجم بعث، به سرکردگی منافق ترین زوج تاریخ؛ رجوی، از مرزهای غربی کشور به قصد تصرف و غارتگری شهرهای ایران، و در نهایت براندازی نظام حاکم، وارد کشور شده و جنایات شنیعی برعلیه مردم بی گناه منطقه مرتکب شدند. اما منافقین در این عملیات در کمین گاه الهی مرصاد، با شکست مفتضحانه مواجه شده و این منطقه به عنوان نمادی از اضمحلال آنها در تاریخ ثبت گردید. با این مقدمه، تنگه چار زبر یا همان مرصاد در حد فاصل کرمانشاه و اسلام آباد غرب، شایسته ترین گزینه جهت یادآوری رشادت های شهدا و ایثارگران عملیات مرصاد و نیز عبرت آموزترین صحنه تاریخ انقلاب برای شناسایی جریان های نفاق گونه و ضد انقلاب به شمار می آید. البته افلا یعقلون...!

دراین بین آنچه مهم است تبیین وآگاه سازی ملت غیور ایران اسلامی از توطئه ها و ترفند های حرکت منافقانه و لایه دار برخی انقلابیون قلابی است که در پوشش عملکرد گذشته خود مبنی بر داشتن فعالیت های ظاهرا هم سو بانظام، چهره واقعی خود را از پس پرده خارج نموده و به دنبال براندازی حاکمیت الهی و ولایی در این مرز و بوم می باشند. بی تردید این امر خطیر – تبیین و روشنگری آحاد ملت – تنها و تنها از عهده کسانی بر می آید که در وهله اول خود زخم خورده و قربانی جریانات نفاق گونه بوده و نیز با روش و منش تخصصی و عملی، گام های چندین ساله در زمینه تحقیق، تفحص و شناسایی خیزش های ناملموس و ناصواب را برداشته اند و با اطمینان خاطر و استنادات قابل قبول، شگردهای منافقانه جریان های ضد دین و معاند نظام را در زمان درست خود بر ملا می سازند. بنابراین می توان نتیجه گرفت توقع به جایی است که کانون هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به عنوان تنها مجموعه تحقیقاتی و مطالعاتی در عرصه نفاق شناسی ورود کرده و رسالت ماهوی خویش را در این خصوص محقق گرداند. اخیرا خبری در یکی از سایت های وابسته به نفاق سبز، راجع به نمایشگاه دائمی این کانون در تنگه مرصاد (نمایشگاه جنایت های منافقین و بررسی نفاق جدید بعد از انتخابات سال ۸۸) درج شده که در آن عنوان شده عده ای از بسیجیان دوران دفاع مقدس، ضمن بازدید از نمایشگاه مذکور پس از اعتراض به همسو ساختن سران نفاق سبز با نفاق جدید، توسط مسئولان نمایشگاه، به مشاجره لفظی و فیزیکی پرداخته و به این ترتیب تنش هایی در این نمایشگاه ایجاد شده است. گذشته از این خبر کذب و تحریف شده، نکات حائز اهمیتی در این مسیر به چشم می خورد؛

یکی آنکه دار و دسته یکی از نامزدهای شکست خورده سال ۸۸، که پیشتر به آقای متوهم مشهور شده است، با کارنامه معلوم الحال نسبت به بسیجیان عزیز و مخلص، اکنون دایه بهتر از مادر شده و فریاد وا بسیجیا سر داده اند! اینان فراموش کرده اند که تا چند ماه پیش و با گستاخی تمام در بیانیه های خود، اقدامات دفاعی نیروهای بسیجی را در کنار سایر نیروهای نظامی در جهت برقراری نظم و آرامش در جامعه به مثابه حملات دیکتاتور مآبانه و خشونت طلبانه قلمداد می کردند و به آزار و اذیت بسیجیان جان بر کف در صحنه های اغتشاشات برآمده از درون جنبش سبز پرداختند.
دوم این که آقای موسوی که اخیرا توسط خیلی از سرداران دوران جنگ تحمیلی، به عدم حمایت مالی و معنوی از جبهه ها محکوم شده است نگران حوزه مقاومت و دفاع مقدس و حفظ ارزش های آن شده است و سعی نافرجام در سرکشی به خانواده شهدای سرداران جنگ و اعزام تیم های شبهه افکن به مناطق جنگی دارد تا با این حرکات بتواند کشتی پوسیده فتنه را در ساحل بدنه ارزشی و نفوذ ناپذیر مردم آگاه جامعه لنگر اندازد!
سوم اینکه به صراحت باید اذعان نمود که جریان نفاق و منافقین از صدر اسلام تاکنون رایج بوده و در هر برهه با رنگ و لعاب مقتضیات خود رخ نموده است. ملت شریف ایران از ابتدای انقلاب تا سال ۸۵ بیش از ۱۶ هزار نفر از بهترین جوانان و دیگر آحاد خود را از طریق عملیات های تروریستی منافقین متنوع از دست داده است. بنابراین باید گفت آزموده را آزمودن خطاست و به عبارتی دیگر مردم خوب می دانند که در فتنه ۸۸ نیز گونه ای دیگر از نفاق با رنگی تقلبی – سبز – پا در عرصه مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی نهاد و با پیوند ناگسستی بین این دو نفاق، بیشترین لطمات و حوادث ناگوار را بر زندگی هموطنانمان حادث و وارد ساخت.
چهارم اینکه شواهد حاکی از آن است که اختلافات و منازعات موجود در سران فتنه به حد اعلای خود رسیده و این اختلافات در بین زوج نفاق سبز بیشتر جلوه کرده است؛ بطوریکه "عروس آذربایجان"! با گفتگوهای متنوع خود با سایت های ضد انقلاب، پرده از چهره حقیقی جریان غرق شده در آن برداشته و حتی گستاخی را به آنجا می رساند که آب در آسیاب منافقین ریخته و به وضوح سنگ آنها را به سینه می زند. وی در مصاحبه با سایت ضد انقلاب خودنویس، اجرای حکم صادر از سوی مجامع قضایی و در خصوص منافقین را جنایتی معرفی می کند که با آب زمزم هم نمی توان آن را پاک کرد! به نظر می رسد آقای میر حسین موسوی عنان همسر خود را از کف داده و دیگر هیچ تسلط و اشرافی بر همسر خود ندارد. همچنین زوجه او در مسیر نزاع با زوج شکست خورده خود، راهبری فتنه سبز را توسط او به چالش کشیده و او را شخصی منزوی، شکست خورده و بی تدبیر معرفی کرده است.

از سوی دیگر تفکرات فمینیستی این زن مزید بر علت شده تا خود را با زور و زر بر اریکه قدرت و لیدری به اصطلاح جنبش سبز بنشاند و برای رسیدن به این پست حتی حاضر است همسر خود را که بانی اهدای لقب روشنفکر ترین زن ایرانی به او بوده را به گوشه رینگ رهنمود سازد. بی تردید افکار عمومی خواهان پاسخی مناسب برای همسر میرحسین مبنی بر سیاست جانب دارانه و فاحش وی از گروهک تروریستی منافقین می باشد و نکته پایانی آنکه سران فتنه باید بدانند رجس و پلیدی مرموزانه و منافقانه آنها – همچون ارتباط و دید و بازدید از خانواده های بازداشت شده و کشته شده معلوم الحال منافقین مانند شیوا نظرآهاری، سهراب اعرابی،فاطمه رهنما معشوقه برادر همسر میرحسین، کیوان صمیمی و ... است که با دریایی از آب زمزم تطهیر نخواهد شد و مثال لکه سیاهی در تاریخ عوام فریبانه آنان ثبت و ضبط خواهد شد.

نجوایی عاشقانه با شیخ !!!

کجایی شیخ؟ دلم یک ذره شده برایت و برای آن دستمالی که اخ و تف خود را با آن پاک می کردی و برای ننه جون و برای عربی صحبت کردنت و برای آن سوتی های منحصر به فرد. تو تپل ترین اپوزیسیونی هستی که یک نظام می تواند داشته باشد. بی همگان به سر شود، بی تو به سر نمی شود. خدا شاهد است آن روز که شایعه کرده بودند سرطان گرفتی، نزدیک بود قالب تهی کنم. حالا بی معرفت، بدون ما می خواهی بروی دیار باقی؟ یادت می آید سوتی داده بودی و دیار باقی و دیار فانی را برعکس نوشته بودی؟ ببین! هر جا که از شهرام جزایری پول گرفتی، آنجا دیار فانی است. دیار باقی از این خبرها نیست. چوب در آستین آدم می کنند. شهرام، می شود دیار فانی، چوب، می شود دیار باقی. در مُخت شرطی کن، یاد می گیری. کار بیانداز مغزت را. آکبند نگهداشته ای که چه؟ اصلا خوش به حال محافظانت. کارشان سخت نیست، کرکره خنده است. من به جای محافظانت باشم صفا می کنم با تو و هر روز متنی عربی به تو می دهم تا از روی آن صد مرتبه بخوانی. خدا هم بخواهد تو را آن دنیا عذاب دهد، حکما همین کار را می کند. از بس بی سوادی. آخرش هم فکر کنم نفهمیدی “عربیه” به “خلیج” بر می گردد یا به “دول”. مهم نیست. مهم نیت آدم است اما من دلم برای استادی می سوزد که خواست در عهد ماضی تو را صرف و نحو یاد دهد. الان همچینی، ببین بچگی هایت چه بودی. استادت از دست تو دق کرده باشد به جاست. تو، آری با تو هستم ای شیخ به یادماندنی، کجا را نگاه می کنی؟ این ور و آن ور را نگاه نکن. دارم با تو حرف می زنم ها! با صفا نیستی که هستی. از ۴ نفر پنجم نشدی که شدی. ۳۰۰ میلیون شهرام را نتیغیدی که تیغیدی. مهندس و ممد تمدن سرت کلاه نمی گذارند که می گذارند. ادعای تعرض نکردی که کردی. برای حرفهایت سند آوردی که نیاوردی. جنجره ات را به فریاد دشمن اجاره ندادی که دادی. آبرویت را بر باد ندادی که دادی اما اینها مهم نیست، مهم پارسال همین موقع است که تو فکر می کردی رئیس جمهور می شوی. کاش تو رئیس جمهور می شدی. لااقل ما از شر مشایی خلاص می شدیم. تو فکر همه چیز را کرده بودی الا آرای باطله. نمی دانم، شاید فکر آرای باطله را هم کرده بودی. اصلا تو مگر فکر هم می کنی؟ من یک کتاب نوشتم به اسم “نه ده”، که نصفش در فضائل توست. ناقلا، آخرش هم نگفتی ۳۰۰ میلیون را چه کار کردی. راستش را بگو، چی کار کردی با این پول زبان بسته؟ شهرام به تو داد، تو هم گرفتی. برو فیلم بازی نکن. شهرام چرا این پولها را به ما نمی دهد؟ یارو داشت زنده زنده راه می رفت، تو گفتی شهید شده. سند آوردی؟ نه. سواد داری؟ نه نه. دستمال تو زیر درخت آلبالو گم شده. حالا بیا گرگم به هوا. بیا الک دو لک. بیا خر پلیس. گفتم پلیس، آخر دستگاه قضایی با تو چه کار کند؟ تو را بفرستد بند عمومی، بدبخت، زندانیان دیگر چه گناهی کرده اند؟ دم به دقیقه می خواهی بیایی روی مخشان که به شما که عرض کنم من کلا چقدر وقت دارم؟ در مناظره با احمدی نژاد گیرم دو ساعت هم به تو وقت اضافه می دادند، حرف حساب که نداشتی بزنی، لابد باز می پرسیدی : به شما که عرض می کنم، من الان دقیقا چقدر وقت دارم؟ تو چی کار به وقت داری، حرفت را بزن. و اما منتقلت کند سلول انفرادی، آنجا که کسی نیست، پس چه کسی به تو تعرض کند؟ خودت هم که نمی توانی به خودت تعرض کنی. البته اگر تو هستی، این ادعا را می کنی. لااقل ادعایش را که می کنی. تو کلا زیاد ادعا می کنی. البته من به جای مسئولین بودم اجازه می دادم یک هفته تو بشوی رئیس جمهور. ناقلا، خیلی دوست داری یک روز رئیس جمهور بشویها. مثلا تو رئیس جمهور شده بودی، می خواستی بروی سازمان ملل. از حفظ که بلد نیستی سخنرانی کنی، از روی نوشته هم که غلط غلوط می خوانی. یعنی تو سواد نداری نامه هایت را خودت بنویسی؟ ناسلامتی ۷۰ سالته. البته حکاکی بود کی بود؛ صحبت تو می شود سواد آدم نم می کشد. خلاصه هر کی بود اون هم از ۴۰ سالگی شروع کرد. تو هم برو از اول شروع کن. تو کلا از پایه ضعیفی. غلط نکنم تقصیر معلم سال اولت بود. حکایت عاقبت فرار از مدرسه. “چیز معلم ار بود زمزمه محبتی، جمعه به مکتب آورد شیخ گریز پای را”. البته یک راه هم این است که قوه قضاییه تو را ول کند به امان خدا. دیروز یکی دو تا سایت با اشاره به جدیدترین تحرکات تو تیتر زده بودند “اقدامات مشکوک کروبی”. آخر من مانده ام کجای اقدامات تو مشکوک است؟ تو صافی، عینهو کف دست. این ممد تمدن دارد از صداقت تو سوءاستفاده می کند. تو را هویج گیر آورده. البته خود به خدایی تقصیر خودت هم هست؛ یک خورده گیج می زنی. با تو قرار می گذارد فلان روز دو تایی با هم بیایید فلان جا، بعد تو را قال می گذارد. به فکر حودت نیستی، به فکر محافظانت باش. بابا! اینها هر کدام کسی هستند برای خودشان. قسم می خورم سواد کم سوادترین شان از تو بیشتر است. می گویی نه، غروبها از همدیگر جدول ضرب بپرسید. من که محافظ کروبی بودم، غروبها خر پلیس بازی می کردم با شیخ. قائم با شک. بالا بلندی. با شیخ باید صفا کرد. شیخ هنوز ظرفیتهای خودش را نشان نداده. یک شیخ می گویم، یک شیخ می شنوی. یک شیخ می نویسم، یک شیخ می خوانی. و تو چه می دانی که کیست شیخ. پایین تر از آرای باطله است شیخ. نامه هایش کاغذ باطله است شیخ. کلی برای خودش خاطره است شیخ. سوژه بلوتوث های ماست شیخ. کلا آدم باحالی است شیخ. خیال می کند اپوزیسیون ماست شیخ. زنگ تفریح ماست شیخ. باعث خنده ماست شیخ. ملا نصرالدین زمانه ماست شیخ. آش کشک ننه جون است شیخ. اول و آخر، بیخ ریش ماست شیخ. خدایی آخرش است شیخ. جهنم هم برود، آنجا را بهشت می کند شیخ. از بس با مزه است شیخ. انا لله و انا الیه راجعون را اشتباه می نویسد شیخ. سواد ندارد شیخ. غضنفر اصلاحات است شیخ. مایه انبساط است شیخ. کلکسیونی از لاطائلات است شیخ. خیال می کند برای ما گنده لات است شیخ. شکلات هم نیست شیخ. حلال مشکلات است شیخ. جان به جانش کنی، آدم بشو نیست شیخ. در بچگی از هیچ درسی نگرفته بیست شیخ. محافظانش گاهی به او می گویند: “ایست شیخ”! بعد می گویند: “شوخی کردیم، کسی نیست شیخ”. نه، دشمن ما نیست شیخ. البته دوست ما هم نیست شیخ. شیخ. شیخ. شیخ. و ما ادریک ما شیخ. شیخ. شیخ. شیخ. شیخ و زهر مار. شیخ و مرض. شیخ و درد. بمیری ای شیخ. یعنی ببخشید؛ درد و بلات بخوره تو سرم شی
به سوالات زیر پاسخ ترجیحاً درست بدهید:
1- یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به جدیت دولت و مجلس در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت:
الف- بالای ۹۷ درصد از قانون مالیات بر ارزش افزوده در رابطه با بخش اصناف اجرایی شده و فقط این قانون در صنف طلافروشان و آهن فروشان اجرا نشده است.
ب- طلافروشان و آهن فروشان همیشه به ما محبت داشته اند و الان وقت ماست که محبت های آنها را جبران کنیم.
ج- ما جدی هستیم ولی نمی دانم چرا طلافروشان و آهن فروشان حرف ما را شوخی برداشت می کنند.
د- طرحی را به کمیسیون فرهنگی و اقتصادی ارائه داده ایم که طبق آن قرار است در دراز مدت، طلا و آهن را از سبد خرید خانوار حذف کنیم.
ه- والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
2- صنف طلافروشان تافته جدا بافته ای از دیگر اصناف . . .
الف- هستند
ب- بوده، هستند و خواهند بود
ج- هستند و بر منکرش لعنت
د- هستند و هر کس در این شک کند بد و بی تربیت است
ه- هستند؛ چرا نباید باشند؟
و- باید باشند
3- درآمد صنف طلافروشان از دیگر اصناف . . .
الف- کمتر است
ب- کمتر است
ج- کمتر است
د- کمتر است
4- اعتراض صنف طلافروشان موجب . . . می شود
الف- رشد و پیشرفت میهن عزیزمان
ب- خوشنامی آنها
ج- ارج و قرب بیشتر آنها نزد مردم
د- افزایش نرخ کرایه تاکسی و لوبیا قرمز
ه- عدم صعود ایران به جام جهانی
و- کاهش آمار ازدواج و افزایش امار طلاق
5- از آنجایی که اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از قاچاق کالا جلوگیری می کند، دلیل مخالفت طلافروشان چه چیزی می تواند باشد؟
الف- طلافروشان معتقدند ما در ایران قاچاقچی نداریم و این تصویب این قانون به معنای پذیرش وجود قاچاقچی در ایران و بدنامی ایران و ایرانی جماعت است.
ب- طلافروشان معتقدند بهرحال قاچاقچیان هم قشر زحمت کشی هستند، حق زندگی دارند و نباید نان آنها را آجر کرد.
ج- طلافروشان، قاچاقچی هستند. (راهنمایی: این گزینه اشتباه است)
د- قاچاقچیان، طلافروش هستند. (مجدداً راهنمایی: این گزینه هم اشتباه است)
ه- طلافروشان معتقدند خودشان می توانند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند و نیاز به دایه مهربان تر از مادر ندارند.
6- چرا یک کارمند عادی بیشتر از یک بنک دار طلافروش مالیات می دهد؟
الف- گزینه دال
ب- ای آقاااا !
ج- این مقایسه ها به جز اینکه کارمندان را هم به اعتصاب بکشاند و بین کارمندان و طلافروشان تفرقه و کدورت ایجاد کند، هیچ فایده ای ندارد..
7- تاخیر صنف طلافروشان و پافشاری آنان منجر به . . . می شود.
الف- عفو مالیاتی
ب- تقدیر از طلافروشانی که مالیات می دهند و اهدا هدایای نفیس به آنان و دست و روبوسی با وزیر اقتصاد و دارایی
ظنز
وحدت 89 از جاسبی تا کارلا برونی!

برا اينكه روده بر بشيد! به ادامه مطلب مراجعه كنيد!
فتنه سبز که این روز ها به شدت با کمبود خبر رو به رو شده است یک روز از توزیع بورشور صیغه می گوید و امروز کارش به جایی رسیده است که خوانندگان لمپن را دعوت می کند تا برایش مطلب بنویسند (!)
بیانیه شیخ بی سواد در خصوص
احتمال ترورش توسط حزب مشارکت
عكس
//
قطعهخطرناكدركافينتها


شیخ بی سواد گفت: الان زمبه، سگ سگارو یا کلا به شما که عرض می کنم؛ پاریکال بیشتر از من رادیکال امنیت قاطر(!) دارد. وی که با سایت “الاغ نیوز” گفت و گو می کرد، استفاده خود از پوشک مخصوص بزرگسالان؛ ایزی لایف را جهت جلوگیری از تعرض مفید به حال جامعه بشری دانست. وی ادامه داد؛ دکتر عباسی اگر مرد است درباره زنای ذهنی بیاید با من مناظره کند. کروبی به زمان اصلاحات اشاره کرد و گفت: در مدیریت صحیح عباشکلاتی همین بس که ساعت ۵ اذان را می دادند! وی گفت: استفاده از ایزی لایف در این برهه حساس نوعی جانفشانی محسوب می شود. این بی سواد جامع التجاوز در بخش دیگری از اراجیف خود تصریح کرد؛ “لایف” در جمله “من ایزی لایف را دوست دارم” به “ایزی” برمی گردد. وی ادعا کرد: آن پیرمردی که پوشک مخصوص بزرگسالان را تبلیغ می کند چند بار قصد تعرض به ایزی لایف را داشته و سندش هم موجود است اما دکتر عباسی ترجیح می دهد در این باره ها(!) سکوت اختیار کند. شیخ بی سواد گفت: ایزی لایف به زبان یونانی یعنی ایسی لایف که در دوره اسکندر مقبولی(!) به نوعی لایف سبک و آسان اطراق(!) می شد اما بعدا با ورود این واژه به زبان فارسی یواش یواش تو چیزم خونه کرد! وی افزود: اگر در هنگام استفاده از ایزی لایف از حد ترخص خارج شویم باید ایزی لایف را عوض کنیم. شیخ از همه جا بی خبر قدمت ایزی لایف را به سالهای دور از خانه مربوط دانست و گفت: روزی اوشین از چین برای پدر بزرگ ننه جون، ایزی لایف چینی آورده بود که یک بار مصرف بود و در همان “جاده ابریشم” کشش پاره شد. وی در پاسخ به این سئوال که آیا آرای باطله هم از ایزی لایف استفاده می کند یا نه، گفت: کلا به شما که عرض می کنم حریف من دکتر عباسی است و من باید مسئله زنای ذهنی را در ذهن خودم حل کنم یا بزنم خودم را منحل کنم. مشروح این مصاحبه فردا نه پس فردا در سایت الاغ نیوز کار می شود...
سلیمان مجنون میگوید:روزی به خانه دوستی رفتم او برایم فالوده آورد به او گفتم این فالوده عالمان است دوست داری فالوده عارفان را به تو یاد دهم؟
گفت آری!
گفتم:عسل صفا٬شکر وفا٬روغن رضا٬نشاسته یقین را در دیگ تقوا بریز ٬آب خوف بر آن بیفزا ٬با کفگیر عصمت مخلوط کن و بر آتش محبت بپز آنگاه در ظرف فکرت بریز و با بادبزن حمد خنک کن و با قاشق استغفار بخور.
در زمانهای گذشته ٬پادشاهی تخته سنگی را در وسط جاده قرار داد و برای اینکه عکس العمل مردم را ببیند ٬خودش را در جایی مخفی کرد .
بعضی از بازرگانان و ندیمان ثروتمند پادشاه بی تفاوت از کنار تخته سنگ میگذشتند٬بسیاری هم غرلند میکردند که این چه شهری است که نظم ندارد ٬حاکم این شهر عجب مرد بی عرضه ای است و...
با وجود این هیچکس تخته سنگ را از وسط بر نمیداشت .نزدیک غروب ٬یک روستایی که پشتش بار میوه و سبزیجات بود ٬نزدیک سنگ شد .بارهایش را زمین گذاشت و با هر زحمتی بود تخته سنگ را از وسط جاده برداشت و آن را کناری قرار داد .ناگهان کیسه ای را دید که زیر تخته سنگ قرار داده شده بود .کیسه را باز کرد وداخل آن سکه های طلا و یک یادداشت پیدا کرد .پادشاه در آن یادداشت نوشته بود که:هر سد و مانعی میتواند یک شانس برای تغییر زندگی انسان باشد.

شرلوک هلمز ، کارآگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرانوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند. نیمه هی شب هلمز بیدار شد و آسمان را نگریست. بعد واتسون را بیدار کرد و گفت : " نگاهی به بالا بینداز و به من بگو چه می بینی ؟ "
واتسون گفت: "میلیون ها ستاره می بینم. "
هلمز گفت : " چه نتیجه ی می گیری ؟ . "
واتسون گفت : " از لحاظ روحانی نتیجه می گیرم که خداوند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم . از لحاظ ستاره شناسی نتیجه می گیرم که زهره در برج مشتری ست ، پس باید اویل تابستان باشد . از لحاظ فیزیکی نتیجه می گیرم که مریخ در محاذات قطب است ، پس باید ساعت حدود سه نیمه شب باشد . "
شرلوک هلمز قدری فکر کرد و گفت : " واتسون! تو احمقی بیش نیستی! نتیجه اول و مهمی که باید بگیری ین است که چادر ما را دزدیده اند."
عکس های جذاب از گوشه وکنار جهان
برو توی ادامه . . .

برو توي ادامه مطلب . . .
به نظر شما عابدان روز و فاسدان شب كدامند؟
با ما وبا ادامه مطلب به اين سوال خواهيد رسيد . . .
میرحسین موسوی امروز جشن سی و دومین ازدواج خود را بر پا کرد . موسوی در این مراسم برای میهمان ها سخنرانی کرد و گفت : حالا دیگه خیالم راحت شد ، چون از هر استان یک زن دارم و داماد تمام مردم ایران حساب می شوم بنابراین برنده قطعی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با نسبت آراء بسیار زیاد اینجانب هستم وگرنه باز هم تقلب شده است. وی همچنین با قدردانی از خانم رهنورد که بخاطر آینده جنبش سبز حاضر شده سی و یک هوو را تحمل کند ابراز امیدواری کرد بزودی بتواند مدارک تقلب چهار سال پیش را افشا کند.
مهدی کروبی
ادعا کرد به خودش ... شده است. وی که در یک آسایشگاه روانی سخن می گفت
عنوان کرد : ......(ببخشید نمیشه بنویسم چی عنوان کرد).گفتنی است کروبی در
طی این چهار سال ادعا کرده است به نیمی از مردم ایران... شده است. دکتر
معالج وی حال شیخ را بسیار وخیم گزارش کرده است و از مردم ایران خواسته
است برای شفای او دعا کنند.
فائزه هاشمی پس از چهار سال موفق شد یک مغازه کوچک ساندویچی باز کند . وی افزود : از آنجا که من در زندگی شخصی خود کلی مشکلات مالی دارم با جمع کردن پولهایم در این چهار سال و کلی قرض و قوله بالاخره موفق شدم این مغازه را راه بیاندازم. وی درباره علت این کار گفت : در طول این چهار سال دائم مجبور بودم به خیابانها بیایم و ساندویچ بخرم ولی حالا خیالم راحت شده است.
مهدی هاشمی بالاخره پس از چهار سال موفق شد اولین واحد درسی دکترای خود را در انگلستان پاس کند. وی از چهار سال پیش برای گرفتن مدرک دکترا در انگلستان زندگی می کند. هاشمی ابراز امیدواری کرد که به همین سرعت بتواند واحد های باقیمانده را پاس کند و به ایران بازگردد.
علی مطهری اعلام کرد تمام مشکلات چهار سال گذشته به مناظره احمدی نژاد و موسوی برمی گردد. وی عنوان کرد : نه تنها مشکلات فعلی بلکه تمامی مشکلات تاریخ ایران و جهان بخاطر این است که آقای احمدی نژاد در آن مناظره از آقای هاشمی انتقاد کرد. وی افزود : اصلا می دانید آدم چرا آن میوه ممنوعه را خورد و به زمین رانده شد ؟ تقصیر همین احمدی نژاد است که در مناظره به هاشمی مظلوم حمله کرد. وی در پایان از احمدی نژاد خواست که بیاید معذرت خواهی کند تا تمامی مشکلات حل شود.
عطا الله مهاجرانی به دلیل اجرای مهریه همسر دهم خود متواری شد. همسر دهم وی که متوجه شده است مهاجرانی باز هم با زن دیگری ارتباط دارد مهریه اش را به اجرا گذاشته است.
اکبر گنجی عضو اتاق فکر جنبش سبز طی مصاحبه ای با بی بی سی وجود خودش را نفی کرد. وی در این مصاحبه گفته : در واقع الان که من دارم با شما صحبت می کنم وجود ندارم. در طول این چهار سال گنجی وجود خدا ، پیغمبر ، امامان ، جهان هستی و مردم دنیا را نفی کرده بود.
جنبش سبز دوباره اعلام موجودیت کرد. به دلیل اینکه در این چهار سال این جنبش حمایت تمامی هواداران خود را از دست داده بود و عملا از بین رفته بود ، مجبور شد دوباره اعلام موجودیت کند
چیز نیوز

